Toaleta myjąca Geberit AquaClean – realna potrzeba?
Czyszczenie ciała wodą – nawet podczas używania toalety: firma Geberit jest przekonana, że europejskie toalety przechodzą kulturową metamorfozę. "Chcemy być siłą napędową tej transformacji" mówi Albert Baehny, Dyrektor Generalny (CEO) Geberit. To jest powód, dla którego firma zaadaptowała swoje toalety myjące, rozszerzyła znacznie asortyment i przystosowała do współczesnych potrzeb klienta pod nową nazwą AquaClean. Pierwsza prezentacja nowych toalet myjących miała miejsce na targach ISH we Frankfurcie w 2009 roku.
Scenariusz: wcześnie rano, młoda kobieta przygotowuje się do dnia pracy – energicznie wyciera papierowym ręcznikiem długie włosy, aż zaczynają lśnić, przeciera twarz i na końcu czyści zęby suchą szczotką. Wszystko to bez użycia kropli wody.
Ten scenariusz może wydać się absurdalny, ale był on życiem codziennym dla europejczyków przez wieki – w tej części świata, zamiast używać wody, po wizycie w toalecie oczyszczamy swe ciało papierem toaletowym.
Geberit wprowadza czyszczenie wodą.
To zdumiewające jak bardzo woda jest postrzegana jako źródło czystości. Jeśli cokolwiek jest brudne – sięgamy po wodę. Wszystko jedno kobieta czy mężczyzna, stary czy młody, bez wody czujemy się brudni, a nasza własna skóra nie jest już dla nas przyjemna. Eksperci sanitarni z firmy Geberit są przekonani, że czyszczenie ciała wodą powinno także zdominować toaletę. To co w Japonii lub Finlandii jest oczywiste, powinno się takie stać również i u nas. Przy pomocy urządzenia AquaClean – toalety myjącej – Geberit zamierza przeprowadzić kulturową transformację.
Autor: Geberit Sp. z o.o.
Rozszerzona oferta – atrakcyjny poziom cenowy
Nowy produkt, nowa nazwa, nowa koncepcja – a wszystko to w nowej atrakcyjnej cenie. Geberit oferuje odpowiedni model dopasowany do każdych warunków i sytuacji mieszkaniowej od najprostszego do najbardziej luksusowej wersji. AquaClean 4000, AquaClean 5000, 5000plus. Dopasowane ergonomicznie i wzorniczo deski zamienią każdą toaletę w małą strefę SPA.
Model podstawowy AquaClean 4000 oferuje mycie ciepłym strumieniem wody, posiada 5-stopniową regulację intensywności strumienia oraz klapę z automatem do opuszczania.
Następny model – AquaClean 5000 sterowany jest za pomocą podczerwieni, również posiada regulację intensywności strumienia (7-stopniową), a dodatkowo myje oscylującym strumieniem powietrza i odciąga zanieczyszczone powietrze.
AquaClean 5000plus to połączenie klasycznego, eleganckiego wzornictwa z wielofunkcyjnością. Ta nowoczesna deska myjąca posiada funkcję mycia ciepłą wodą, suszenia, oczyszczania zanieczyszczonego powietrza, podmywania dla kobiet oraz masażu strumieniem wody. A wszystko to przy użyciu poręcznego pilota zdalnego sterowania z niezwykle praktyczną obsługą. Wszystko zaplanowane jest tak, aby dopasować się do osobistych potrzeb klienta – siła strumienia wody, temperatura wody i suszenia może być ustawiana indywidualnie.
AquaClean 8000 – kompletna toaleta (deska + ceramiczna muszla toaletowa) w doskonałym, nowoczesnym designie dużo lepiej konkuruje cenowo. Model podstawowy z funkcją podmywania, 2-stopniową regulacją temperatury i ustawianym, oscylującym strumieniem wody jest obecnie dużo bardziej osiągalny.
TOP model – AquaClean 8000plus zapewnia osobom szczególnie dbającym o higienę poczucie niezwykłej świeżości i komfortu, a do tego jest niezwykle prosta w obsłudze. Należy usiąść na desce i uruchomić przyciskiem funkcję mycia. Wysunie się dysza, która delikatnym strumieniem ciepłej wody obmyje nasze miejsca intymne. Podmywanie może być zrealizowane standardowo lub w postaci masażu pulsującego albo natrysku oscylacyjnego, które zwiększają efektywność podmywania. Po zakończeniu funkcji mycia włącza się strumień ciepłego, osuszającego powietrza. Dodatkowo w momencie obciążenia deski uaktywnia się urządzenie do oczyszczania powietrza przez filtr z węgla aktywnego w celu pozbycia się nieprzyjemnych zapachów. AquaClean 8000plus posiada specjalnie zaprojektowaną „damską” dyszę do higieny intymnej kobiet. W zależności od potrzeb, można przy użyciu pilota regulować intensywność i temperaturę zarówno wody jak i osuszającego powietrza, profil 4 użytkowników może być zapamiętany na pilocie kontrolnym. W celu zapewnienia użytkownikowi maksymalnego poczucia świeżości w każdej sytuacji, toaleta AquaClean 8000plus została wyposażona w unikalny system czyszczenia dysz z wykorzystaniem specjalnego środka dezynfekującego. Niewątpliwą jej zaletą jest samoczynne i ciche opadanie deski i klapy oraz fotokomórka zabezpieczająca przed przypadkowym uruchomieniem urządzenia. Ponadczasowy i piękny wygląd tej toalety doskonale pasuje do każdego rodzaju wnętrza łazienki nawet najbardziej wymagającego klienta.
Relaks i SPA w toalecie
Geberit sprzedaje toalety myjące od ponad 30 lat. Może wydawać się to zadziwiające – dlaczego właśnie ten moment został wybrany na zwrócenie większej uwagi na ten produkt. „Przez ostatnie lata rozmowy z naszymi klientami uzmysłowiły nam, że coraz ważniejszym dla naszych klientów staję się relaks, dobre samopoczucie. Coraz więcej ludzi marzy obecnie o chwili relaksu w swojej prywatnej oazie SPA – i oczywiście toaleta, która delikatnie i przyjemnie myje jest jej częścią” – tłumaczy Albert Baehny. Jest on także przekonany: „że czas już dojrzał do tego, aby zmienić standardy higieny w naszych toaletach”.
Większość nie czuje się czysto po opuszczeniu toalety.
Wrażenie odniesione po rozmowach z wieloma klientami, dotyczące kulturowej transformacji zostało potwierdzone badaniami przeprowadzonymi przez GfK na zlecenie Geberit. Badanie przeprowadzono w 6 krajach europejskich. Poproszono o szczere i otwarte odpowiedzi. 1/3 europejczyków nie czuje się czysto po opuszczeniu toalety, 75% uważa, że mycie wodą byłoby bardziej dokładne. „W sumie dzięki badaniu jesteśmy pewni, że europejczycy są gotowi na zmianę obecnych przyzwyczajeń toaletowych. Jeden na dwóch ludzi przewiduje, że w przyszłości nabędą toaletę myjącą” – wyjaśnia Markus Zumbuhl Dyrektor Zarządzający GfK Switzerland. I po chwili dodaje:” Moje piętnastoletnie doświadczenie w badaniach mówi, że ludzie raczej niedoceniają swojej kreatywności i są zwykle bardzo sceptyczni do nowości.” Jeśli ponad 50% badanych potwierdza swoją chęć zakupu nowego produktu – to jest to bardzo duża liczba!”