Koszty - cel strategiczny
Nowa aplikacja biznesowa (Primavera® Cost Management) została stworzona dla dyrektorów i analityków finansowych. Wersja 4.1 powstała z myślą o ułatwieniu im pracy. Program jest rozbudowanym narzędziem przeznaczonym dla tych, którzy potrzebują zaawansowanych analiz finansowych, obejmujących wszystkie aspekty działalności firmy. Moduł ten - zintegrowany z innymi programami Primavera - zwiększa kontrolę nad kosztami i budżetem firmy.
Budżet pod kontrolą
Moduł Primavera® Cost Management jest przeznaczony dla tych przedsiębiorstw, które potrzebują bardziej zaawansowanego narzędzia do dokonywania analiz o charakterze ściśle finansowym. Zgromadzenie wszystkich danych finansowych w centralnej bazie danych pozwala szybko i łatwo tworzyć szczegółowe i rozbudowane raporty finansowe. Dyrektorzy finansowi mogą również dokonywać analiz budżetu przedsiębiorstwa, wydatków związanych ze wszystkimi działaniami firmy, a także prognozować zyski i straty. Program szacuje również wskaźnik wzrostu (wartość dodaną), który jest kluczowym parametrem pozwalającym ocenić kondycję firmy. Dzięki tej aplikacji analitycy mogą szybko zauważyć tendencje wyników finansowych przedsiębiorstwa i odpowiednio wcześniej zaplanować kolejne działania. Zmiany wprowadzone w najnowszej wersji programu nie tylko ułatwiają pracę, ale także pozwalają zaoszczędzić czas.
Wersja 4.1 |
|
Wykresy |
Graficzne wykresy oraz opcja umożliwiająca wyświetlenie wielu wykresów jednocześnie nie tylko ułatwiają i przyspieszają pracę, ale też umożliwiają analizę danego problemu pod różnym kątem. Użytkownicy programu mogą również tworzyć własne wykresy i dodawać je do interfejsu programu.
|
Przechowywanie danych
|
Program daje użytkownikom nowe możliwości selekcjonowania, organizowania oraz przechowywania danych. Użytkownicy mogą skorzystać z wbudowanych w program standardowych rozwiązań lub stworzyć system zachowywania danych według własnego pomysłu. Managerowie mają bowiem możliwość tworzenia i modyfikowania kodów, według których informacje będą prezentowane i archiwizowane. |
Elementy graficzne |
Wersja 4.1 została wyposażona w rozbudowaną sekcję raportów, z dodatkowymi 16 nowymi graficznymi wzorami. Raporty obrazują następujące wskaźniki: CPI (Cost Performance Index), czyli wskaźnik poziomu kosztów, SPI (Schedule Performance Index) - wskaźnik realizacji pracy oraz S/P/A (Schedule/Performed/Actual) - opis przypisany do czynności: zaplanowana, wykonana, w toku. |
Dane związane z zasobami |
Nowa wersja programu umożliwia importowanie informacji o kosztach oraz wskaźnikach związanych z zasobami z bazy danych projektu (np. stosunek kosztów zasobów do całości kosztów związanych z projektami). Opcja ta pozwala na stałą kontrolę wydatków. |
Pola tekstowe |
Rozszerzone pola tekstowe pozwalają na wpisanie rozbudowanego opisu, który nie zawsze może być dołączony bezpośrednio do harmonogramu. |
Ikony |
Każda ikona ma rozwijane opisy tekstowe. We wcześniejszych wersjach tylko niektóre ikony dysponowały tą funkcją. Opcja ta zapewnia szybszą orientację w programie. |
Mobilne opcje |
Przenośny serwer zapewnia efektywną pracę również poza biurem, za pośrednictwem Internetu. |